Αυτή είναι η διατροφή της Ελένης Μενεγάκη για γρήγορη απώλεια κιλών

file

Τι κι αν έχουν περάσει μόλις λίγοι μήνες από την γέννηση της κορούλας της Μαρίνας; Η Ελένη Μενεγάκη αποδεικνύει πως με το κατάλληλο πρόγραμμα μπορείς να χάσεις τα κιλά της εγκυμοσύνης πολύ άμεσα.

Η όμορφη παρουσιάστρια του Alpha κατάφερε, σύμφωνα με το περιοδικό YOU, να αδυνατίσει ακολουθώντας το παρακάτω πρόγραμμα:

Πρωινό
1 ποτήρι γάλα άπαχο ή 1 γιαούρτι 2% και 30 γρ. μούσλι ή 2 φρυγανιές ολικής άλεσης ή 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 2 κ.γ μέλι ή ½ κουλούρι Θεσσαλονίκης ολικής άλεσης

Δεκατιανό
1 φρούτο

Μεσημεριανό
½ φλιτζ. τσαγ. ζυμαρικό ή ρύζι ή 1½ φλιτζ. τσαγ. όσπρια και 2 κ.σ. τριμμένο τυρί ή 30 γρ. τυρί φέτα μαζί με 120 γρ. ψημένο κοτόπουλο ή γαλοπούλα (όχι τηγανητό) ή μοσχαρίσιο κρέας ή ψάρι και σαλάτα εποχής (ωμή ή βραστή) με 2 κ.γ. ελαιόλαδο

Απογευματινό
1 φρούτο

Βραδινό
Σαλάτα εποχής (ωμή ή βραστή) με 30γρ. τυρί και 1 κ.σ. ελαιόλαδο (ή 2 κ.γλ.ελαιόλαδο και 5 ελιές), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 1 φρούτο.

Όλους αυτούς τους μήνες η Ελένη πίνει πάρα πολύ νερό και φροντίζει να κοιμάται πολλές ώρες. Επιπλέον, έχει περιορίσει το junk food καθώς και τα ροφήματα που είναι πλούσια σε ζάχαρη και λιπαρά. Ξεγελά την πείνα της με υγιεινά σνακ όπως σταφίδες και ανάλατους ξηρούς καρπούς και προτιμά να καταναλώνει προϊόντα ολικής άλεσης. Τέλος, έχει αυξήσει την σωματική της δραστηριότητα, καθώς γνωρίζει πια πως η γυμναστική είναι πολύ βασική για να πετύχει τον στόχο της.

Πηγή: queen.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s