Το ντουέτο συμπτωμάτων που επιβάλει ΑΜΕΣΗ επίσκεψη στα Επείγοντα!

file
Το Αμερικανικό Κολλέγιο Οστεοπαθητικής Ιατρικής εξέδωσε ανακοίνωση που αναφέρει ότι η ταυτόχρονη εμφάνιση των δύο συμπτωμάτων θα πρέπει να παρακινήσει τον ασθενή να επισκεφθεί το κοντινότερο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.

Τα συμπτώματα είναι το δερματικό εξάνθημα σε συνδυασμό με πυρετό που ξεπερνά τους 38 βαθμούς Κελσίου.

Μερικές από τις πιθανές ασθένειες πίσω από το επικίνδυνο ντουέτο συμπτωμάτων είναι οι εξής:

Τοξικό σοκ: Οφείλεται σε λοίμωξη από βακτήρια και στις γυναίκες έχει συνδεθεί με τη χρήση ταμπόν.

Τοξική επιδερμική νεκρόλυση: Δερματική πάθηση που συνήθως προκαλείται από αντίδραση του οργανισμού σε φάρμακο και μπορεί να οδηγήσει σε σηψαιμία.

Σταφυλοκοκκικό αποφολιδωτικό σύνδρομο: Λοίμωξη που προκαλείται από στελέχη των βακτηρίων του σταφυλόκοκκου.

Μηνιγγοκοκκαιμία: Λοίμωξη που προκαλείται από το βακτήριο του μηνιγγιτιδόκοκκου (Neisseria meningitidis), το οποίο εντοπίζεται στο ανώτερο αναπνευστικό.

Κεραυνοβόλος πορφύρα: Οξεία διαταραχή του αίματος που συχνά συνοδεύεται από μώλωπες και αποχρωματισμό του δέρματος.

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι αρκετές άλλες παθήσεις εκδηλώνονται με τον υψηλό πυρετό και τα δερματικά εξανθήματα, ωστόσο στόχος ήταν να καταδειχθούν οι σοβαρές επιπλοκές που μπορεί πιθανώς να προκύψουν. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται όσον αφορά τις ευπαθείς ομάδες (άτομα σε ανοσοκαταστολή, άτομα που πάσχουν από διαβήτη, ηλικιωμένοι).

Πηγή: onmed.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s